<>

Doğuştan gelen özgür düşünme ve merak duygusunun, öğrenme tutkusunu tanımlayan temel unsurlar olduğuna inanıyoruz. Öğrencilerimizin kendi gerçek yeterliliklerine ulaşmak için bolca soruları ve zamanları olmalı. Bu nedenle, GEO öğrencileri, esnek müfredat içeriğimizle, kendi inisiyatiflerinde, kendi gelişim hızlarında entelektüel alanlarda hazırlanırlar.

GEO, 21. yüzyıl pedagojisi kapsamında ilkokul öğrencilerini eleştirel düşünmeye, sorularıyla ve bireysel farklılıklarıyla düşünce üretmeye, böylece öğrencinin öğrenme sürecinin gidişatına yön vermesine yol gösterir. Sözlü ve yazılı düşünme oturumları, güne başlangıç toplantıları, yaratıcı düşünme ve yazma çalışmaları, zeka oyunları ve Think Tank isimli fark yaratan içerikler ve görevler doğrultusunda GEO öğrencileri düşünürler, fikir üretirler ve geleceğe bireysel düşünme sistematikleriyle hazırlanırlar. GEO’da eleştirel düşünmek değerlidir ve okul kültürünün anahtar kelimesidir. 

<><>

Aramayı tamamlamak için Enter'a basmanız yeterli.